maera ' s blog banner

create your own banner at www.mieraamyrakzz.blospot.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Friday, February 25, 2011

Orang Bunian - Wikipedia, the free encyclopedia

Orang Bunian - Wikipedia, the free encyclopedia

xsangka...malam tadi maera kena kacau dengan benda ini....seram sejuk je malam tadi...rupanye rumah sewa yang maera tinggal sekarang tempat benda tu..memang xsangka sebab rumah ni depan surau..sekarang maera dah okayy ckit...thanx god..

8 comments:

  1. maybe org bunian yg islam kot..lau kite x kaco dy,dy xkan kaco kita kot:)

    ReplyDelete
  2. xde mse lahh nak kco dye....seriously...x kco pun bnda2 mcm tu...tp kan maera nmpk dye...so,terjerit lahh...hihi...bnda tu pun terkejut jgak kott...haha

    ReplyDelete
  3. haa..takotnye.rajin rajin baca yaasin :)

    ReplyDelete
  4. syairahmohdanuar: ye..btul tu...

    ReplyDelete
  5. woot.. wott.. debishh.. pernah kena jugak.. lawak kisah dia masa tu.. dia tingal surat cinta kat Nadh.. hee.. ;)

    salam ziarah dari nadh ya.. lawat dari blog melayu frustasi..

    ReplyDelete
  6. hihi...bley lak tinggalkan surat...haha...okayy..nnt kte bw kat blog kmu ye... (:

    ReplyDelete
  7. hati hati takot esok esok org bunian tu berkenan pulak kat awka;)

    ReplyDelete
  8. hihi...xkan lahh...manusia dengan jin tak kan boleh bercinta... :P

    ReplyDelete